lørdag den 14. juli 2012

Ny sofa fra Idémøbler



Sådan ser modellen ud, som vi faldt for i Idémøbler. Bortset fra nakkestøtterne - dem var vi ikke vilde med. Og prisen heller ikke. Og faktisk heller ikke størrelsen. Men alle de andre sofaer duede bare ikke.
Så var det jeg endelig fik kontakt til en af de ansatte og fik hørt ham om mulighederne for os - om de havde sofaen mindre, billigere og uden nakkestøtter.
Svaret var, at nakkestøtterne kunne tages af, sofaen kunne vi designe stort set som vi ville og at prisen ville blive mindre, hvis vi ville have en mindre model. Yes!! Jeg blev bare så super glad og fik overtalt Australieren til at vi skulle købe netop denne sofa, som de også havde på lager så vi kunne få den leveret blot et par dage efter bestilling.
Og nu står den i vores stue :-)




Jeg er virkelig glad for sofaen, især chaiselong'en, som jeg ligger på hver dag når jeg kommer hjem fra arbejde.
Lyskæden er forresten fra Notre Dame ved Vor Frue Kirke i København.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)