mandag den 22. august 2011

En ny georgin


Denne georgin købte jeg i gave til min mor. Den er rigtig flot og har klaret en omplantning rigtig fint. Jeg gav kun 70kr. for den og så var den endda rigtig høj.
Og man skal jo huske på, at tager man knolden op inden det bliver frostvejr og opbevarer den tørt og ikke for koldt gennem vinteren, så kan de sættes ud igen året efter - så det er en blomst som man forhåbentlig kan have glæde af i mange år.






I den tid jeg har boet med adgang til stor have, har det overrasket mig, hvor dejligt det egentlig er at gøre havearbejde. Og der er også glæde ved at se tingene gro - når man sled i foråret for at forspire - og så at kunne se det blomstre nu, synes jeg er skønt.

Så når jeg engang får min egen have, kunne jeg godt tænke mig et orangeri. Jeg har været på hjemmesiden PAVILLON Danmark for at drømme lidt. Se her nogle af deres fine pavilloner og orangerier










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)