torsdag den 11. august 2011

Ny vinterfrakke


Denne frakke købte jeg under mit ferieophold i Provence. Jeg syntes den havde noget 'Charlotte' fra Sex and the City over sig.
Og så kostede den endda kun 15 euro - og det var ikke engang second-hand - ikke, at der er noget i vejen med det. Jeg er bare imponeret over at kunne købe en vinterfrakke på udsalg til omkring 100 kr. - jeg har ikke engang set H&M have så gode tilbud!

Dog var selve bæltet en lille smule beskidt - det ses også på et af billederne.

Men nu glæder jeg mig alligevel lidt til, at det bliver koldere uden for - og jeg er spændt på om jeg kan holde varmen i frakken fra Sydfrankrig.







Beklager kvaliteten




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)