mandag den 10. september 2012

Stay.com - en App-anmeldelse


Jeg er så heldig, at jeg om få dage skal til Paris med Australieren og i den forbindelse sad jeg og kiggede på App's for at se om jeg kunne finde noget interessant. Det gjorde jeg!
Jeg faldt over Stay.com og syntes det lød ret spændende. Og efter at have hentet den - den er i øvrigt gratis i App Store - er jeg endnu mere fascineret.

Det fungerer ved, at man henter en city guide - og en sådan er der til rigtig mange byer - mange af de populære er der i hvert fald. Se bare lige her et tilfældigt udvalg



Og så kan man læse hvilke anbefalinger, der er til hver by af ex seværdigheder, alt afhængig om man er et par på romantisk get-away, singler afsted på tur eller rejser på budget. Noget for enhver smag og pengepung. Man kan også søge efter hoteller, attraktioner, museer osv.




Derudover kan man gemme adresser eller seværdigheder til sin guide og det bedste af det hele er, at man når man opretter sin guide simpelthen henter hele bykortet ned på sin telefon. Så bykortet og alle ens informationer er tilgængelige offline! Ta' den! Det er jo supersnedigt, når nu data koster en formue. Genialt synes jeg! Jeg ved godt, at man så ikke kan få en GPS-guidet tour, men man slipper for at rende rundt med kort (måske) og kan bare kigge kort på sin mobil.

Jeg er meget spændt på, hvordan det vil virke i Paris og om vi får App'en brugt. Det tror jeg nu. Opdatering følger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)