lørdag den 1. september 2012

Stelton termokande - smuk kvalitet


Denne skønne termokande havde jeg gennem længere tid ønsket mig og er den blevet min. Jeg fik den af min skønne søster og hendes kæreste. Egentlig havde jeg oprindeligt ønsket mig den i farven aqua, da jeg synes den var så flot på nettet. Men da jeg var i Magasin for at kigge på alle varianterne, synes jeg den blå var sådan en fesen farve i forhold til, hvad jeg havde forventet. Jeg stod og betragtede samtlige kander på hylden og kom frem til, at den flotteste af alle termokanderne var den jeg havde fået i mat lilla. Så jeg gik glad og tilfreds ud af butikken igen :-)

I gave fra mine kusiner og deres forældre var jeg så heldig at få en brødkurv efterfølgende - og se, lige, hvor heldigt det var, at det hele kom til at passe sammen. Det må være skæbnen ;-)


Uanset, hvad man mener om designet, synes jeg det er en rigtig skøn termokande. Jeg vidste i forvejen, at den var god, da min mor har en magen til i grå.
Den holder kaffen varm rigtig længe og den drypper heller ikke. Og så er den da lidt sød når den står på bordet og ligner lidt en fugl :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)