søndag den 21. juli 2013

Nyder en dejlig sommersøndag

Vejret er intet mindre end fantastisk - det er skønt med ferie når det er sådant et vejr. Det er heller ikke til at holde ud at lave andet end at slappe af. Jeg er taget hjem til Nordjylland en tur og nyder haven, katten Silke's selskab og solens varme. Et par stemningsbilleder kunne det også blive til. 
Både af mig, der slapper af, af mors mange fine blomster, af de enormt høje jordskokkeplanter som er vokset langt højere end hegnet og omkranser den hyggelige private terrasse, af stikkelsbærbusken jeg plantede sidste år som har haft en hård opstart - den er blevet ramt af både plæneklipper og en havemand der klippede græs. Skønne Silke blev også foreviget på et billede. Og så blev gårsdagens grillaften først afsluttet sent på aftenen. Der var stadig lunt udenfor og månen næsten fuld. Lige for et øjeblik siden kom naboens kat og lagde sig hos os på terrassen - den er rigtig sød og vi har lidt ondt af den - dens ejer giver den slet ikke nok foder :( 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)