mandag den 4. juli 2011

La Maison - Franske dåser


La Maison er en forholdvis ny butik i Aarhus. Den ligger i latinerkvarteret, ikke langt fra min gamle kollegielejlighed (snøft, jeg savner allerede Aarhus).
Min søster havde set, at man på Downtown kunne købe et værdibevis til butikken. Man skulle betale 250 kr. og  kunne bruge 500 kr. i butikken. Det benyttede jeg mig af sammen med min søster og vi delte et værdikort og kunne således shoppe for 250 kr. hver :-)

Jeg købte bl.a. disse fantastiske dåser
Dåserne er trykt med originale franske prints. Så der, hvor de gamle franske originale dåser var rustne eller lignende, er de nye dåser det samme. Altså det er nye dåser, men med gamle originale tryk
Teksten betyder noget i stil med "Hønen, som lægger guldæg"og "æggene foretrækker det franske" - jeg er ikke sikker på  om den sidste sætning kunne have en anden betydning også.

Første dåse her er til kaffe - men jeg kunne nok godt finde på at bruge den til noget andet.

Som det også ses på teksten, er denne dåse til spaghetti

Man kan tydeligt se, at de originale dåser havde nogle år på bagen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)