tirsdag den 5. juli 2011

Fajitas med hjemmelavet guacamole

Med hjælp fra Santa Maria's Fajitas-pakke, som Netto i denne uge sælger til 20kr., blev aftensmaden reddet.
Jeg elsker fajitas :-)

Det færdige resultat, mmmm!..

Blandet salat - salat, agurker, tomater, majs, ananas og radisser

Salsa og hjemmelavet guacamole

Hakket oksekød fra slagteren med krydderimix
- jeg ved godt et nærbillede af kød ikke ser vildt lækkert ud, men det smagte super skønt!

Den hjemmelavede guacamole laver jeg ved at mose indmaden af en avocado og tilsætte noget creme fraiche efter behov :-) og tilsætte lidt limesaft og samt 1 presset fed hvidløg.
Smag det til med salt og peber og du har en lækker og cremet guacamole til fajitas'ene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)