lørdag den 28. maj 2011

Delivery for Miss Bradshaw...

Eller... for me! Asos stilletterne er endelig kommet med posten!
The shoes from Asos have finally arrived








Stilleterne var pakket ind i noget tyndt papir (sådan noget, som der som regel er i en skoæske) og så var de lagt løst ned i en ret stor papæske. Jeg synes godt de kunne være kommet i en mindre papæske, hvor de ikke ville "tumle" så meget rundt undervejs - jeg synes der er kommet lidt ridse i "lakken" på den ene hæl og der er en lille plet eller lign. foran på den ene sko, men det ved jeg ikke helt om jeg skal klage over senere i dag. Men alt i alt meget tilfreds - de er godt nok lidt højere end jeg havde regnet med, så skal lige vænne mig til at gå i dem. Bortset fra det, så er det en meget neutral farve synes jeg, som kan bruges til det meste tøj jeg har.

All in all, very satisfied with my new shoes from Asos. They were delivered in a big hard paper box, a little too big in my opinion. There were enough room in the box for the shoes to be sliding during the transportation.
The heels are a bit higher than expected but maybe it just takes some time to learn how to walk around in them. It's a quite neutral color than is good for summer but also matches most of my clothes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)