onsdag den 18. maj 2011

Shopping - seneste fund

Som mange allerede ved er den engelske hjemmeside asos et sted, hvor man kan gøre fantastiske fund - og også ofte til billige penge =)
Jeg faldt over disse skønne højhælede og måtte bare eje dem - nu venter jeg spændt på posten - og på at se om jeg mon kan gå i dem :-S

ASOS PRINCESS Peep Toe Court Shoe

Farve: Nude, Pris: 170,20,- (inkl. porto!)






Derudover kunne jeg ikke dy mig for at tjekke elf's hjemmeside ud, da jeg er på udkig efter en læbestift, som gerne må være både fin at bære her i sommerperioden og neutral at have på.
siden fandt jeg denne smukke farve:

Runway Pink - Creamy light pink with silver shimmer

Farve: # 6716, Pris: 29,58,- (eksklusiv porto, kr. 33,-)




Nu er det vel så bare at vente på posten.... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)