mandag den 23. maj 2011

I love Green Gate

Green Gate kopperne - de er fantastiske!


Jeg tog imod dette tilbud
Tilbuddet findes her


Og jeg må sige, at jeg er positivt overrasket...
Kopperne er søde, som jeg forventede, men med hensyn til magasinet Isabellas, så handler det ikke kun om have og blomster, men også om boligindretning, madopskrifter, gør-det-selv idéer m.m.... 
Jeg synes faktisk det er et rigtig godt blad




Jeg modtog mine kopper i en anden farve end den, der tilbydes nu.. Men jeg synes de er mindst lige så fine

Bladet har også rejsebeskrivelser/guider - her om New York



Mmm... desserter :-)

Gør-det-selv tips


Jeg er super glad for mine kopper - eneste minus er, at de godt kan blive lidt varme at holde om når man drikker fx kaffe... Men undlader man at fylde dem helt op, kan man holde om dem øverst uden at brænde nallerne - og det synes jeg de er værd!

2 kommentarer:

  1. Hvor er dine kopper fine! Jeg har lige bestilt bladet og glæder mig til at få kopperne - selvom jeg ikke ligefrem mangler kopper... ;-)

    SvarSlet
  2. Mange tak - og man kan vel altid bruge flere kopper ;-)

    SvarSlet

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)