søndag den 10. juni 2012

Jordbær med fløde, rabarberkompot og Bornholmertur

Mmmm....
Jordbær fra Irma
Denne weekend er gået så utrolig hurtigt og har budt på jordbær, rabarberkompot, en Bornholmertur og en fin fodboldkamp lørdag aften.

Rabarberkompot fra min dejlige lillesøster
 Min søde lillesøster gav mig et fint glas rabarberkompot i gave og jeg synes det er så fint, at jeg lige vil vise det. Det smager altså også skønt og friskt. Opskriften kan du se her.


Lidt EM-hygge under kampen mellem DK - Holland. P.S.: Hurra for Danmark!


Turen i dag gik til Bornholm - en rigtig fin dag lige at tage et smut derover. Solen skinnede fra da vi kom til vi gik og det var ret hyggeligt at gå rundt i de små gader og stræder. Billederne er måske ikke så fine, men de er der. Bær over med mig...

Nede fra havnen

Hybenblomst - dufter skønt og er nu ret fine

Ja undskyld. Det er kærestens hånd, som stikker ud. De har (eftersigende) ikke brumbasser i Australien, så sådan en filejs ville han gerne have et billede af

Et af de eneste steder, som havde åbent denne søndag til et måltid mad - til gengæld kunne vi nyde den i solen, ahh det var skønt!

Absolut sidste billede fra solskinsøen i denne omgang.

Hav en fortsat dejlig søndag :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)