mandag den 25. juni 2012

Macaronsdrømme vol. II & weekenden i øvrigt

Da jeg i denne weekend var i København gik turen naturligvis forbi Torvehallerne. Jeg havde besluttet mig for at købe nogle frysetørrede frugter/bær som jeg kunne bruge til bagværk som pynt eller som ingrediens når jeg skal i gang med at bage macarons i nærmeste fremtid. For det har jeg besluttet at jeg skal!



Så masser af overvejelser og research i den kommende tid!

Derudover er denne weekend blevet brugt sammen med familien og har bl.a. budt på Cirkusrevy på Bakken, kagesmagning og Sankt Hans bål



Det er min søde og dygtige søster, som har kreeret denne lækre kage - det må være en af de allerbedste kager jeg nogensinde har smagt

Udsigten udover bål og vandet i Nordsjælland efter turen først gik til Cirkusrevyen


Hav en dejlig aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)