mandag den 11. juni 2012

(Sommer)Pelsvest og fin sommertop - nyeste køb


Selvom alle sikker ved, hvad Trendsales er, så tillader jeg mig nu alligevel at være en varm fortaler for det her på min blog. Jeg elsker mulighederne for at købe såvel nyt, som brugt tøj og andre sjove ting.

Jeg har længe rigtig gerne villet have mig en fin pelsvest, men bare ikke haft heldet med mig til at finde lige den jeg gerne ville have eller en pels, som passede ind i mit budget.
Forleden var jeg dog heldig - Trendsales og deres daglige trend deals havde endelig fundet på noget, hvor jeg var aldeles interesseret.

For under 500 kr. kunne jeg som VIP-medlem købe en kaninpelsvest  - VIP-medlem blev jeg (man kan få en næsten gratis prøveperiode på en uge) og da jeg havde penge inde på min konto (som jeg havde glemt alt om) blev pelsvesten endnu billigere. Total win-win.



Pelsen er fra Asta Fur og købt via Trendsales - jeg håber den kan lune mig mange sommeraftener i den kommende sommer. Sælgeren var Gavenettet og jeg kan kun give plusser herfra, super hurtig levering og flot indpakning.

Jeg købte også en fin sommer/festtop fra Designers Remix Collection - den var brugt men næsten ny.


Toppen skulle jeg vist give omkring et par hundrede kroner for, men jeg har allerede brugt den nogle gange og når vejret bliver lidt lunere glæder jeg mig til at kunne bruge den endnu mere!

Hav en dejlig mandag :-)

3 kommentarer:

  1. Overvejer den også :) men har du billeder af den på?
    Kh

    SvarSlet
  2. Hejsa :-)

    Jeg har ikke nogen billeder af den på - men inde på trendsales kan man se den på en gine og sælgeren jeg købte den af, havde givet gode angivelser af størrelse og længde som jeg kiggede meget på inden jeg købte - og målte på mig selv hvor lang den ville være til mig osv.

    Jeg synes pelsen er rigtig fin, dog savner jeg lidt at vesten viser ens talje. Til gengæld er den dejlig varm :-)

    SvarSlet
  3. Hej :) overvejer også at købe den, men fælder den hår?

    SvarSlet

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)