lørdag den 9. juni 2012

Prinsessemuffins fra Dr. Oetker

Det færdige resultat af de fine muffins fra Bielefeld
Efter min søde bofælle havde været hjemme at besøge sin tyske familie i Bielefeld (hvor Dr. Oetker kommer fra 8-) var hun så sød at tage en lille gave med hjem til mig, da hun ved jeg er en værre slikmund.

Hele pakken indeholdt alt lige fra klistermærker til muffinsforme til dekorationshjerter, se bare:

Æsken - den er da sød, hva'?




Små sukkersøde hjerter

De fine klistermærker som fulgte med

Formene blev sat ned i en stor muffinform med plads til i alt 12 muffins. Den er fra Cook & Baker og købt ved Imerco, det var en gave, men jeg mener de står til kr. 129,95,-


Glasuren til de søde muffins. Pulveret var egentlig hvidt, men da vandet blev rørt i, forvandlede det sig til prinsesseglasur :-)

Da de kom ud af ovnen




Mange billeder af de samme muffins - jeg ved det godt. Men de ER altså bare så fine synes jeg - især i forhold til, at det  er nogle man køber i en æske

Så næste gang I skal til Tyskland, så kunne en pakke muffins fra Dr. Oetker evt. være en fin ting at tage med hjem :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)