torsdag den 7. juni 2012

Nyeste indkøb fra Søstrene Grene

Jeg "kom til" at gå i Søstrene Grene... og er man først derinde er det stort set umuligt at komme ud derfra igen uden at købe noget. Det er lidt belastende. Men samtidig er det altså også ret hyggeligt at snuse rundt derinde en formiddag, hvor der ikke er mange mennesker så man kan tage alle indtryk til sig og bruge tid på at se deres udstillinger og varer. Man overser ofte mange fine ting når man i et menneskemylder bevæger sig rundt i forretningen i forsøget på at gøre et godt køb, men efter kort tid nærmest opgiver og bruger resten af sin tid på at lede efter udgangen.

Nå men I skal ikke snydes for, hvad jeg fik gjort af gode køb.

Langt om længe fik jeg købt de fine stempler, som Søstrene Grene i Spinderiet i Valby stadig havde nogle stykker tilbage af. De har jo været vildt populære i blogland og nu har jeg endelig fået nogle også!


Jeg har mange gode idéer for tiden - én af dem er, at jeg vil prøve at lave hjemmelavet marmelade. Og så skal man jo bruge fine, små glas - ellers kan man ikke lave marmelade. Det var i hvert fald, hvad jeg sagde til mig selv for at legitimere købet af disse 3 små patentglas. De kostede knap en tier stykket, så det er jo til at komme over.


Jeg glæder mig til at kunne vise resultaterne af mine anstrengelser - nu så meget desto mere grund til at lave hjemmelavet marmelade. Nu er det delt og jeg kan ikke tage det tilbage!


I Zoo forleden købte jeg nogle påfuglefjer - de er faktisk overraskende dekorative! Selv min søster, som mener jeg er småskør når det kommer til dyr og min kæreste, som nok egentlig mener det samme, synes begge de er rigtig fine. Way to go me! :D Men de er midlertidigt blevet sat i et par patentflasker, som jeg også fik købt i Søstrene Grene forleden. Flaskerne skal jeg nok få brugt - jeg har flere idéer, bare vent og se!


 Flaskerne koster 15 kr.


Jeg synes det er fascinerende, hvor flotte fjer påfugle(hanner) render rundt med. De må da virkelig få imponeret nogle hunner. Fjerene koster 10 kr. pr. stk. i København Zoo.




Hav en rigtig dejlig dag - og kryds fingre for snarlig sol og sommer! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)