torsdag den 14. juni 2012

Macarons-drømme


Dette billede er lånt hos saxo.com og forestiller forsiden på en bog jeg overvejer at investere i. Jeg synes macarons er små fantastiske bidder af himlen og mange derude er enige. Jeg overvejer meget kraftigt at gå i træningslejr og begynde at øve mig. Det gode ved det hele er jo, at testresultaterne (forhåbentligt) kan blive spist løbende ;-)

Da jeg forleden var i Torvehallerne så jeg dette kit

Jeg så dog en anmeldelse her forleden, hvor en køber dog ikke var videre begejstret. Desuden har jeg fra andre bloggere set at man kan bruge en skabelon og lave ringe på en bageplade så alle macarons bliver lige store. Og derudover kan man købe de gode, kraftige sprøjteposer på nettet til 3 kr, pr. stk. Det er rigtigt nok, se bare her.

Jeg så i Torvehallerne, at der kunne man købe frysetørrede frugter


Billederne er genbrug fra i går, sorry. Men jeg synes nu de er fine alligevel. Jeg kan se, at nogle webshops har de frysetørrede bær, så det vil jeg måske benytte mig af og bestille nogle bageartikler og så videre med posten. Nemt :-)

Jeg fandt en anden blogger som har lagt en How to make macarons-opskrift ud på nettet - den kunne det være man skulle læse grundigt igennem. Jeg må sige jeg er ved at være hooked på idéen...

Nu må vi se om det bliver til mere end blot søde macarons-drømme. Sov godt :-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)