lørdag den 7. juli 2012

Country Living

Jeg fandt to ret fine hjemmesider - fine, hvis man er til den franske landstil og country living-stilen. Møllegården og Vintagekompagniet. Jeg havde sådan lyst til at bruge alle mine sparepenge og flere til, men i denne omgang nøjes jeg med at lave et sødt lille indlæg om, hvad man bl.a. kunne købe derinde.

1) Tallerken 99,-   2) Kop 70,-   3) Lysestage 1099,-    4) Lysekrone 5499,-  

5) Lysestage 133,60,-   6) Tallerkenrække 999,-


Forklæde 149,25,-   Krukke 157,-   Køkkenvægt 297,-   Lavenskåle 199,-   Kop 59,-   Lille bordskåner 30,-  

Knagerække 247,-   Sugerør 29,-   Kageopsats 49,-


Bestikholder 279,-   Vinglas 38,-   Vandflaske 139,-   Fransk vægopsats 329,-   Vaskepulverkrukker 199,-


Nogle af ønskerne er også kommet på ønskelisten - jeg skal holde en fest med min kæreste her til August og jeg fik lov til at få nogle ønsker på listen også, så det skyndte jeg mig at sige ja tak til ;-)

Her regner det i dag, så lørdagen byder tilsyneladende på indendørs hygge med tøjvask, rengøring og oprydning. Men det kan vel også have sin charme, eller... :-)

Hav en dejlig lørdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)