lørdag den 21. juli 2012

Weekendtur til København


Her er weekenden indtil nu gået stærkt. Fredag direkte efter arbejde gik turen mod København og jeg måtte forlade skønne Bornholm for en stund. Jeg synes i hvert fald øen er dejlig - se bare billeder fra de sidste dage ovenfor!

Australieren og jeg skulle finde noget rigtig fint tøj til ham og vi endte med at gå til Troelstrup - på anbefaling fra en ekspedient i Magasin - og efter at have konstateret at hverken Magasin eller Illum havde hvad vi søgte. Efter lidt startproblemer med mangel på service fra ekspedienternes side, kom en af dem til sidst - på opfordring!! - over og hjalp os. Og egentlig var han ikke særlig venlig til at begynde med. Han var faktisk decideret arrogant. Eneste grund til at vi blev i butikken var at vi skulle finde noget fint tøj, vi skulle nå bornholmerbussen som vi havde billetter til og vi havde ikke haft heldet med os andre steder i byen. Her fandt vi nøjagtig hvad vi ville have. Så vi bar over med den ringe service og de lidt sure miner fra ekspedientens side og gik derfra med vest, slips og skjorte i posen. Nu er jeg til gengæld sikker på, at Australieren bliver meget fin når han skal have det nye tøj på :-)

Det nederste billede i midten (ovenfor) er en indflyttergave. En slags plakat, hvor der står skrevet en masse små, fine citater. Fx Selv den mindste handling er mere værd end den største intention. Den er rigtig fin og speciel - ikke mange har en magen til, ved jeg. Eneste minus er, at den ramme den kom i - plus bagpladen i rammen - er så mørke, at det kribler i mig for at gøre enten baggrund eller ramme lysere. Dér støder jeg så på problemer, fordi Australieren tilsyneladende er vild med det mørke trælook. Ihh! Jeg må med noget kvindelist se om han kan omvendes...


Så her til sidst vil jeg beklage, at der i et par dage har været lidt stille her på bloggen. Det skyldes, at jeg har haft travlt med at besøge den civiliserede verden. Arhj det er bare gas ;-)

Hav en fortsat dejlig aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)