søndag den 1. juli 2012

Eftermiddagstur til det lokale plantecenter

Jeg elsker lupiner - og brumbasser for den sags skyld :)


I går eftermiddags mens vejret var helt fantastisk lækkert, besluttede jeg mig for at tage hen for at besøge det lokale plantecenter for første gang. Dét kom jeg ikke til at fortryde - og så dyrt var det heller ikke :-)

Jeg fik købt en tomatplante (kr. 25,-), en chiliplante (kr. 29,-) samt et par lavendler (kr. 20,- pr. stk.).



Jeg harså småt fået samlet nogle planter sammen, som er værd at vise frem

Tomatplanten er en cherrytomat som hedder Tiny Tim og chiliplanten er en Orange Habanero. Jeg krydser fingre for at der kommer frugter.


I morgen må jeg ud at købe lidt jord til at omplante og så kan jeg forhåbentlig vise en rigtig fin terrasse meget snart.

Et par billeder mere fra plantecentret


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)