fredag den 13. juli 2012

Tomatplanterne - ajourføring

Det skrider fremad med tomatplanterne - så langt så godt. Se selv


Masser af knopper og nogle små fine, gule blomster. Men hvor er tomaterne??? Hallo, jeg venter altså!
Nå men det tyder da umiddelbart på, at de nok skal komme..

Gad vide om tomaterne er selvbestøvende.. Åh gisp! Hvor mon man ved det fra? Men altså jeg har før bestøvet en chili selv med en vatpind (det lyder godt nok lidt mærkeligt, men det hedder det jo), så kan jeg vel gøre det også med tomater hvis de er lidt sløve i det. Jeg kan jo slet ikke vente med at få fine røde og gule tomater.

Får besøg denne weekend så jeg ville jo gerne have vist min lille "have" frem. Øv altså - dumme sommervejr



Det går dog trods alt også fremad med mine chiliplante
For et par uger siden
I dag (der er kommet lidt pletter på bladene, men også masser af knopper, så jeg tænker ikke det er alvorligt)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)