torsdag den 23. august 2012

Pallet coffee table # 2

Så er glaspladen til vores sofabord blevet leveret! Endelig! Da XL i første omgang havde fået den bestilte glasplade hjem til os, gik den i stykker under hjemtransporten - pludselig stod min Australier midt på gaden omringet af bittesmå glasstumper. Det var en dårlig dag for især ham, der måtte hjem for at hente noget til at samle alle glasstumperne sammen med. Jeg var heldigvis på arbejde da det skete.

Forleden var der så udenfor vores hoveddør læsset en glasplade af, som vi kunne tage ind og sætte på plads, hvor den hører til. Synes stadig det er et super fedt sofabord og jeg håber det holder i lang tid fremover :-)

Før og efter-billeder:

Vasen er fra Holmegaard, Cocoon



Min skønne kolleger havde været så søde, at da jeg kom tilbage fra ferie fik jeg blomster af dem. Det er simpelthen så god en arbejdsplads :-)


Så der det begyndte at blive mørkt uden for, blev lysene tændt og der blev drukket varm kakao. Jeg er rigtig god til at hygge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)