tirsdag den 21. august 2012

Siden sidst

Så er jeg atter tilbage på solskinsøen Bornholm efter at have været væk en kortere periode. Der er sket meget siden sidst og her vil jeg vise jer, hvad jeg bl.a. har oplevet

Lille Vildmose - Et vildsvin

Lille Vildmose - en kødædende plante. Duggen som falder på planten omdannes til klister og når en mindre flue sætter sig på blomsten er den fanget.


Lille Vildmose - en bille. Normalt er jeg ikke til insekter osv., men jeg tog mod til mig og samlede billen op og fik et billede af den flotte fyr og satte den derefter tilbage i skovbunden.

Udsigten fra sommerhuset, hvor vi overnattede nogle nætter


Skagen

Skagen

Skagen, Grenen

Skagen, Grenen

Skagen, Bunker

Skagen Kunstmuseum

Voergaard Slot

Voergaard Slot

Tivoli, København

Tivoli, København
Udsigten fra Hammershus

Udsigten fra Hammershus

 Håber også I har haft en dejlig sommer :-)



2 kommentarer:

  1. Elsker billedet med billen! Det ser næsten ud til at den kigger op på dig med et lille (skeptisk) smil. ;-)

    SvarSlet
  2. Haha ja, "tak for turen, men sæt mig nu ned igen" ;-)

    SvarSlet

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)