mandag den 6. august 2012

Stokroser og strikning

Billeder af stokroserne uden for mit lille byhus



Udsigten fra mit køkkenvindue denne eftermiddag. Der er rigtig mange katte i Rønne og jeg synes simpelthen det er så hyggeligt

I dag har dagen stået på arbejde og efterfølgende har jeg sendt Australieren afsted til København. Han skal i morgen tidlig hente sin australske familie i lufthavnen og vise dem lidt rundt i Danmark.
I morgen har jeg sidste arbejdsdag inden den står på lidt sommerferie til mig også.

I aften hygger jeg mig - og kan glædes over at have chaiselongen helt for mig selv ;-)

Jeg er også begyndt at strikke. Trods min uvilje til at begynde med strikning af firkantede ting har jeg alligevel besluttet mig for at blive bedre til de forskellige former for strik inden jeg begynder alt muligt andet.
Så jeg er begyndt med et halstørklæde til mig selv i retstrik, - det næste bliver formentlig et par grydelapper i hhv. retsstrik og perlestrik. Men mere om det en anden gang.
Her kan I se en lille forsmag på, hvordan det skrider frem:

Det er forresten det gode ved at strikke med tykke strikkepinde - arbejdet skrider hurtigt frem! :-)


Hav en dejlig aften :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)