tirsdag den 16. juli 2013

Sommershopper på Trendsales

Det er sommerferie og al den ekstra tid, som jeg pludselig har til rådighed bliver flittigt brugt til at gode gode udsalgskup og andre gode indkøb også.

Én af mine foretrukne shoppingwebsteder er blevet Trendsales - det er nemt og for det meste går det godt. For et par uger siden købte jeg et par helt nye bukser, som desværre ikke er kommet frem endnu - jeg begynder at tro, at sælger har snydt mig og slet ikke sendrt bukserne. Det skyldes, at hun har modtaget en lang række dårlige og lignende anmeldelser på Trendsales. Hvorfor så jeg dog ikke dem inden jeg købte bukserne? Dumme mig. Nå, men nu er der oprettet sag på Trendsales omkring det og så er jeg spændt på om det fører til noget...

Dog har jeg oftest kun haft positive oplevelser med at handle der - senest har jeg købt et par helt nye sko fra Ecco - de er super fede og fantastiske at gå med.

Så vidt jeg kan se koster lignende sko på Ecco's webshop omkring 900-1200 kr., så jeg er godt tilfreds med at have givet 400 kr. incl. fragt.

Skoene vil jeg da selvfølgelig gerne vise dig - er de ikke fine? Håber også du får gjort dig nogle gode sommerudsalgskup :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)