lørdag den 31. marts 2012

Spirekasser & Frø fra Tiger

I dag kunne jeg ikke dy mig for at købe frøposer og spirekasser hos Tiger. Og jeg er klar over, at ærter for eksempel ikke behøver forspire, men jeg kunne ikke dy mig for at have det lidt hyggeligt i vindueskarmen på 4., inden jeg vil plante dem ned i den fælleshave som hører til ejendommen.
Én af de piger, som jeg bor sammen med, synes også det kunne være hyggeligt at plante lidt i vindueskarmen og senere plante ud, så vi fik købt lidt forskelligt.
Basilikum, radisser, gulerødder, solsikker og karse - jeg skal nok holde siden opdateret når der skal plantes igen :-)



Med lidt hjælp fra en af pigerne jeg bor sammen med, fik jeg efter aftensmaden sået de sidste frø. Det blev til forspiring af radisser, solsikker og gulerødder

2 kommentarer:

  1. Det er også bare hyggelig og super dejligt når man kan høste grøntsager af egen avl senere på sommeren, også smager det jo bare lige lidt bedre når det er hjemmedyrket :) Jeg har selv i dag vasket mit drivhus rent og det står nu og drypper af inden jeg kan begynde at indrette det til denne sommers agurker, tomater, peber, salat osv osv ;)

    SvarSlet
  2. Jamen det er bare super skønt selv at kunne høste sine grøntsager - jeg er lidt misundelig over at du har dit eget drivhus - det vil jeg også rigtig gerne have (en dag) ;-)

    SvarSlet

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)