søndag den 12. januar 2014

Et forsøg på at leve lidt sundere

Det er vel nærmest reglen og ikke undtagelsen, at de fleste - og nu også jeg selv - sætter sig et eller andet for når det nye år stadig er ganske spædt. 
De fleste ideer handler om motion, kost og livstilsændringer - dette er også tilfældet for mig. 

Jeg har gennem et par måneder virkelig været træt når jeg er kommet fra arbejde, har haft svært ved at komme ud af fjerene om morgenen og ender altid efter aftensmaden som en sofakartoffel underholdt at tv indtil sengetid. 

Det kunne jeg godt tænke mig at lave om på. Så jeg har købt træner Anne Bech's bog - nyeste skud på stammen - om at blive "Fit på 100 dage". 

Så kunne det også være, at jeg kunne passe min nyindkøbte buksedragt helt perfekt til min fødselsdag i april ;-)

Her er nogle billeder fra de første dage 


Efter den første uge siger vægten -2 kg, men jeg har også været syg og døjet med opkast. Så det tæller vist ikke helt som det burde. 

Jeg er ikke helt tilfreds med madplanen ift at skulle spise kød til morgenmad - og så frygter jeg også, diæten bliver temmelig ensformig. Men bortset fra det så er jeg fortrøstningsfuld. Har døjet med ekstrem hovedpine de første dage, men det er heldigvis ved at være gået over nu :-)

Kom med ind i kampen derude - det er faktisk lidt fedt! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)