tirsdag den 7. august 2012

Sæsonens første tomat er høstet

Det tog sin tid. Men bare inden for den seneste uge er der sket rigtig meget





Cherrytomaten blev i dag høstet - MUMS :)

En rigtig lille lækkerbidsken - glæder mig til at kunne høste endnu flere.

I morgen meget tidligt skal jeg en tur til Jylland og er meget spændt på hvordan vejret bliver. Jeg hader bølger når jeg skal sejle med færge og det har blæst vældig voldsomt i dag - så jeg krydser fingre for at det løjer lidt af.
Fordi jeg skal hjem til Nordjylland i nogle dage, er det muligt der bliver lidt stille herinde på min blog. Men jeg skal nok vende stærkt tilbage.
Bl.a. har jeg fået leveret mit kagegrej, så jeg kan snart lave macaroons igen.




Hav det dejligt så længe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)