fredag den 3. august 2012

Vild med Instagram

Efter at have været lidt skeptisk overfor Instagram (som med alt andet nyt), så må jeg sige, at jeg efterhånden er blevet noget fascineret. Ligefrem afhængig eller en nørd, hvis man skal tro min bedre halvdel - men alt det med hashtag og så videre har jeg altså endnu ikke helt fundet ud af.
Men jeg er vild med, at man kan se andres rigtig flotte billeder, uploade nogle selv og redigere i dem også. Nogle af de billeder jeg har uploadet gennem Instagram kan du se her:

Min cherrytomatplante Tiny Tim

Byhus på Bornholm med masser af stokroser ude foran

En lille gårdsplads i Gudhjem, - igen masser af idyl og stokroser. Prikken over i'et er Vespa'en som man næsten kan ane i baggrunden

Hjemmebagte hindbærmacarons

Hjemmelavet iskaffe - på den nemme måde

Rønne strand

Rønne Strand
På Instagram hedder jeg mademoisellebellesoie, hvis du skulle få lyst til at kigge mine billeder eller følge mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)