lørdag den 14. april 2012

Hvad påsken i øvrigt gik med

Det blev blandt andet til et besøg i de skønne Bramslev Bakker som ligger mellem Hadsund og Hobro - lige ud til Mariager Fjord. Her er simpelthen så smukt
Jeg såede blandt andet solsikkefrø i små potter til min mor. Planen er, at de skal sættes ud i haven når jeg er hjemme næste gang.
Katten Silke lå og hyggede sig på min seng, hun så, så sød ud at jeg ikke kunne lade være med at tage et billede.
I påsken fik jeg også et påskeæg - helt uden at have sendt et gækkebrev!
Og så gav jeg min mor lyserøde tulipaner - vi synes begge de var rigtig, rigtig flotte.

I ferien gik turen også forbi et par gallerier - Galleri Helco og Galleri Bram - det kan anbefales!
På galleriet Helco's hjemmeside er alle kunstværker lagt ud, så man kan se dem i farver

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)