søndag den 5. juni 2011

Misundelse er en grim ting

Så det er jeg ikke!!
På min dejlige venindes vegne glæder jeg mig i stedet, når hun sammen med sin kæreste har fundet drømmehuset, købt lækre designermøbler og snart måske skal have en lille hundehvalp.
Jeg vælger at glæde mig til, at jeg engang selv har haft fast job i nogen tid og selv har mulighed for at spare penge sammen til at kunne gøre og købe, hvad jeg nu måtte have lyst til.

Jeg kunne dog ikke dy mig for at tage et billede af hendes lækre stol

Stingray - me like! :-)



Stingray er rigtig lækkert dansk design og jeg er nu endnu mere vild efter selv at få fingrene i én engang. Derudover sidder/ligger man fantastisk behageligt i den, en rigtig flyder! Og jeg synes den er smuk at se på.
Jeg er helt solgt!



Der blev også tid til at nyde haven...

Lupiner

Min skønne veninde har også fået en dejlig have - her fandt jeg lupinerne og tog et billede. De er da smukke!


Min weekend har været fantastisk og stod udelukkende i venindernes tegn. Jeg glæder mig til at skulle ses med dem igen. Tak tøser :-)

2 kommentarer:

  1. Veninder er en dejlig ting - svært ikke at være misundelig, godt klaret :)

    /Emma

    www.whatliesahead.dk

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Emma. Og du har ret - gode veninder er guld værd :)

    Hilsen Mette

    SvarSlet

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)