torsdag den 26. maj 2011

Ét af klædeskabets små vidundere

Jeg må indrømme - jeg glæder mig nu lidt til vinter. Årsagen kommer her

I must say I'm looking forward to winter a bit. The reason is what's on these pictures :-)


Jeg er mega glad for pelsen, som eftersigende skulle være sibirisk ulv.
Og noget rigtig fedt er, at lige sådan en pels har vi da set før... I Sex and the City blev en lignende pels båret af Carrie Bradshaw - hun havde bare både en lang og kort model

What I find to be really cool is that Carrie Bradshaw from Sex and the City has a fur coat excactly or at least very similar to mine. She just has two of them - a long one and a shorter model.


Nytårsaftenen i Sex and the City The Movie, hvor Carrie tager hen til Miranda for at holde hende med selskab
New Years Eve where Carrie goes to Miranda's to keep her company

Ét af de tidligere afsnit i serien Sex and the City
One of the very early episodes

Her er den så i kort model
She wears a shorter model as well

Da tøserne skal til Yankee baseball kamp og de møde den nye Yankee
The girls go see a baseball game and they meet 'The New Yankee'



På trods af denne lækre og varme pels, glæder jeg mig nu også til at det bliver en skøn og varm sommer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)