torsdag den 19. maj 2011

Skønne chinos - og andre sommerfund

Efter at have modtaget kataloget fra H&M i går, tjekkede jeg i dag deres hjemmeside ud og faldt over...

Søde og ikke mindst billige chinos, pris: 149,- (her i farven sølvgrå, men fås også i andre farver). De må da være SÅ skønne at have på en lun sommeraften ved grillen..
Jeg er forelsket




Jeg tror ikke man kan finde mere sommerlige shorts end de her lyserøde. Blot 79,95,-
Jeg får helt lyst til sommer , sol og softice :-)





Hmm..., ja okay.. Måske er den en anelse for lyserød, feminin og romantisk... Men!
Jeg kan ikke stå  for den alligevel. Og hvis man sætter den sammen med noget lidt mere råt, så hjælper det vel lidt på det?... :-) Pris: 79,95


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)