fredag den 27. maj 2011

Med Ralph Lauren i Botanisk Have og Tyskland

Min Ralph Lauren jakke that is... :-)
Sidste gang solen skinnede smuttede jeg med søster i Botanisk Have for at nyde eftermiddagssolen og havens natur. Det var super hyggeligt og jeg fik også lidt billeder med. Ét af billederne er af mig i min Ralp Lauren jakke, som jeg eelsker!!


The other day when the sun was finally shining again I went to the Botanic Garden of Aarhus with my sister. Took a few pictures of flowers etc. One of the pics is me in my Ralph Lauren jacket which I can't seem to be leaving the house without



Mig i Botanisk Have plus Ralph Lauren jakke

Jakken er købt i en outlet nede i Metzingen i Tyskland. Det er et kæmpestort område med en masse lækre butikker, hvor der mulighed for at gøre nogle fantastiske køb. Alle butikker har nedsatte varer, pga. fx restsalg og sidste års kollektion, hvilket gør at man kan spare rigtig mange penge.
Jeg fik min jakke i Ralph Lauren butikken til omkring 400 dkr - jeg kan slet ikke få armene ned igen :-)
Jeg gjorde også mange andre gode fund, som jeg vil lægge ud på bloggen på et tidspunkt også.


I bought the jacket in a Ralph Lauren outlet store in Metzingen, Germany. The price was just 400 dkr, which isn't much I think. There were LOTS of other stores with cool and luxurious brands, e.g. Burberry, Tommy Hilfiger, Lacoste,... Check out the picture below and se for yourself.

Mærkevarebutikkerne i Metzingen


Hjemmesiden for Metzingen Outlet'en findes her og du kan læse mere om fx Ralp Lauren butikken her.

Hvis man alligevel kunne tænke sig en lille ferie til Tyskland er der endnu mere grund til at gøre det nu :-)


Google Maps kan oplyse, at det tager 6 timer og 20 minutter at køre fra Hamburg til Metzingen.
According to Google Maps it takes 6 hours and 20 minutes to drive from Hamburg to Metzingen.

God tur :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)