onsdag den 18. maj 2011

Sukkersød Surprise

Jeg har købt en sød, lille overraskelse til min dejlige lillesøster. Jeg har købt lidt sødt ind til kaffen, mon ikke der vil blive sat pris på det.. Jeg bor meget tæt på den hyggelige café Moccacity, hvor de sælger verdens bedste hindbærsnitter.
Det frister bare alt for meget ;-)


Fint pyntet med sukkerhjerter


Serveret på en fin tallerken fra Bing & Grøndal - et arvestykke efter min kære mormor



Lampen i baggrunden er ligeledes et arvestykke efter mormor - måske mere sjælden end køn, men den har stor affektionsværdi for mig. Dog har det hjulpet lidt at skifte den gamle, blomstrede lampeskærm ud med en ny. Lampeskærm fra IKEA.
 Det tegner til at blive en hyggelig eftermiddag

2 kommentarer:

  1. Hej Mette.

    Blir nødt til at ligge en hilsen her på din skønne blog og informere dig om at du nu har din første faste læsr :0) nemlig mig :0)

    Knus fra Diana
    denledigestund.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak Diana, det er rigtig sødt af dig :-)
    Glæder mig også til at følge med i din blog!

    Knus Mette

    SvarSlet

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)