lørdag den 18. juni 2011

Million dollar view

Jeg fik i går aftes en spontan invitation til aftensmad i sommerhus - og det siger man jo ikke nej til.
Her er nogle billeder af den fantastiske udsigt fra sommerhuset, som ligger i første række ud til Kattegat

Nyopført pavillon/ophøjet terrasse

Udsigten fra terrassen

Udsigten fra terrassen

Udsigten fra den nederste ende af haven ud over vandet

Se den mega lange badebro - den er nu god om sommeren til at komme ud på det lidt dybere vand og til at undgå krabberne :-)


Da det var blevet tid til at køre hjem igen, opdagede jeg, at månen var rødlig - billedet er desværre ikke så godt, men man kan godt fornemme månen alligevel (og bilens antenne -bær venligst over med mig:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)