tirsdag den 7. juni 2011

Murad Skin Perfecting Primer





Efter at have hørt om, at man kunne få en gratis prøve på en primer fra Murad ved Helle Thorup i Aarhus, smuttede jeg derned og fik fat i mit eksemplar.
Jeg har prøvet den et par gange - inklusiv i dag - og jeg må sige, at jeg er overrasket over resultatet.





Til hverdag bruger jeg mineral foundation, som man først skal lægge efter man har brugt primeren.
Denne primer fra murad er farvet, så hvis man har virkelig pæn hud kan man muligvis bruge primeren uden efterfølgende at bruge foundation, men jeg foretrækker nu at bruge foundation også.

Primeren er drøj i brug og er nem at smøre ud. Den tørrer hurtigt ind og huden bliver blød og pænere at se på - og efter jeg har brugt foundation er huden endnu flottere end, hvis jeg ikke har brugt murads primer (pga. den er farvet).
Den første gang jeg havde primeren på var det virkelig varmt - så varmt, at jeg følte at min ansigt smeltede og alt min make up gled af. Jeg skyder dog ikke skylden på primeren - jeg tror min primer, mineral foundation og consealer var lige gode om at få mig til at se ud som en cirkusklovn. Så sol- og varmetesten kan jeg ikke lade den bestå.
Men hvis man ikke skal på stranden eller ud at stege i solen på en varm dag, synes jeg bestemt den er lækker at bruge. Primeren får huden til at se meget pænere ud og den hverken irriterer huden eller udtørrer den.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)