tirsdag den 14. juni 2011

Nostalgi og romantik


Min mormor havde dette fine kaffestel og jeg synes det er så fint, at jeg også gerne selv vil eje det.
I lang tid har jeg gået og ledt, men en dag var min mor så heldig at finde stellet - og endda til billige penge.
Samlet pris; ca. kr. 55,-

Jeg ved godt, ar jeg ikke har fået pillet prisskiltene af alle delene endnu... Bær over med mig :-)



Stellet synes at være mange år gammelt, så de "fine" guldkanter er ikke helt så fine længere


Stellet er af polsk oprindelse og så vidt jeg ved hedder det "Marie Therese"

Prismærkatet siger det så fint; "Jeg er lige, hvad du mangler"
- i dette tilfælde passede det jo meget godt



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)