tirsdag den 21. juni 2011

White collar

Jeg er stadig tvær over, at tv2 kunne finde på at rydde hele sendefladen søndag til fordel for serien White Collar - Hvad tænker de på?!?!
Grr... Men apropos white color, så købte jeg denne fine lysekrone forrige sommer på et loppemarked



Den fik jeg for 75 kr. på et loppemarked - helt ny og ikke engang pakket ud af plastikken. Jeg fandt efterfølgende ud af, at lampen er fra Ikea og kan fås endnu til 349 kr.

Men jeg overvejer at spraymale den - det er jeg jo blevet så glad for :-)
Dække prismerne til og så spraymale den hvid - tror det kunne blive fint
Man kunne også spraymale det hele sort, men det passer ikke rigtig ind i min indretning.
Jeg skal nok uploade billeder, hvis jeg går i krig med malingen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)