lørdag den 23. juli 2011

Blomster, måger og vivid colors

Har endnu en gang været i gang med at lege med mit kamera og dets funktioner. Denne gang havde jeg det sjovt med "vivid colors"-funktionen, som skal bringe farverne endnu mere frem. De flotteste billeder jeg fik taget var af blomsterne i huset og haven
Dahlia

Dahlia

Hortensia
Bellis


Dahlia






Derudover tænkte jeg, at jeg også ville vise mit Mågestel frem, som jeg har arvet efter min kære farmor.
Selvom jeg ikke er vild med måger, kan jeg rigtig godt lide den lyseblå farve - måske med tiden jeg vil blive endnu gladere for det




Der er kaffestel til 10 personer, så jeg kan da holde mig noget af et kaffeselskab :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)