søndag den 24. juli 2011

The cherry on my 'sunday'


Indimellem regnbygerne fandt jeg tid til at gå en tur ad en af områdets mange stier.
Langs stien, på begge sider af vejen, er der plantet kirsebærtræer, som folk fra området kan gå og plukke af. Stien kaldes noget så poetisk som Kirsebæralléen.


Desværre havde der været mange for at plukke kirsebær før mig, - men det er altså også gode kirsebær! Det gjorde bare, at jeg måtte gå en længere tur for at få tilstrækkeligt mange bær.
Men nu er der i hvert fald høstet bær nok til juleaftens kirsebærsauce, og igen i år kan den være hjemmelavet - det glæder sikkert resten af familien :-)



Den lokale kirke anes i baggrunden

Og som sædvanlig gik jeg lidt amok med kameraet og skød nogle flere billeder af de fine omgivelser




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)