onsdag den 6. juli 2011

Bon Voyage!

Lavendler

Nu er det snart, at jeg tager på ferie med familien. Vi skal på en guidet rundrejse i Sydfrankrig, Provence og Orange.
Bl.a. skal vi på lavendelmuseum og forhåbentlig har de ikke høstet lavendelmarkerne endnu, dem vil jeg nemlig gerne se i virkeligheden - og også gerne dufte!

Pont du Gard
Gordes Vaucluse

Udover det på billederne skal vi opleve en masse andet også - det vil jeg fortælle mere senere når jeg kan vise billeder af det også!


Men apropos ferie - så, så jeg et meget nyttigt indslag her til morgen på Go'morgen Danmark - her er linket - hvor den tidligere husholderske hos kongehuset, Ann Alicia viste, hvordan man skulle pakke sin kuffert optimalt og kunne spare plads.
Det gav ekstra plads i kufferten - og jeg vil bestemt benytte mig af hendes tips :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)