fredag den 22. juli 2011

Lækre franske "macarons" - mmm...

2 stk.'s med chokolade, 1 stk. med kaffe og 1 stk. med jordbærsmag - de kan alle anbefales!!

Disse lækre, franske macarons blev nydt på en hyggelig lille café på torvet i Orange. Stemningen var gennemført sydfransk med brostensbelagte gader, små altaner med svungne jern"gitre" omkring, blomster i altankasserne og masser af sol og varme.
En eftermiddag smuttede min mor, søster og jeg selv forbi denne lille café
Skik følge eller land fly - selvfølgelig skal der drikkes kaffe til - det gør rigtige franskmænd jo!
Vi valgte Café au lait - så er der et skvis mælk i og det kan jeg bedst li'
Mig ude foran Taman Café - Salon de thé
Jeg ved disse lækre sommerkager også kan fås herhjemme - og der er ikke nogen undskyldning (efter min mening) for ikke at skulle prøvesmage dem :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)