søndag den 31. juli 2011

En smuttur til Mariager

Fjorden

Dette charmerende hus i Mariager by kunne jeg have boet i - det er ikke engang lyv. Da mine forældre for mange år siden flyttede til Nordjylland kiggede de rent faktisk på dette hus. Nå, man skal ikke græde over spildt mælk...



Årets første softice købt nede på havnen - den mindste størrelse endda, men den var mega stor

Charmerende små gader inde i Mariager i den gamle bydel

Der var ovenikøbet marked på Egepladsen i Mariager, da min veninde og jeg var derinde at kigge. Jeg fik ikke brugt penge på markedet, men min veninde fandt et par retro-lamper i en koral-agtig farve. Super fede!
Jeg kan klart anbefale at tage en tur til Mariager - byen er charmerende og hyggelig, små gader og fine butikker. Der er desuden en skøn udsigt fra havneområdet, hvor også hjuldamperen Svanen lægger til (så man kan komme på sejltur i fjorden). Og billige soft ice kan købes på havnen!! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)