søndag den 15. juli 2012

Pallet coffee table

Jeg var så heldig at kunne få fat i et par paller og efter inspiration fra min søster og Shelterness så var der ingen tvivl. Vi skulle have et sofabord lavet af paller!

Så gik den hårde (for australieren) arbejdsproces i gang. Der skulle grundrenses, sandslibes og ombygges før der kunne males. Men til sidst lykkedes det at blive færdig. Sådan næsten da. For vores sofabord skal også have en glasbordplade på - den er bestilt hos XL og er eftersigende på vej. 7-14 dage går der, men kunne bare ikke vente med at vise bordet frem. Jeg skal nok vise det fuldstændigt endelige resultat frem også. 

Australieren i gang med at skille pallerne ad og ombygge dem

Så blev de også slebet med sandpapir

Så blev pallerne sat sammen og fik en omgang malergrundrens

Så kom der hvid spraymaling på - det hjalp!

Det færdige resultat!
Hvis man har mulighed for at skaffe sig en eller to paller, så synes jeg bestemt det er et fedt og anderledes sofabord. Selvom vi stadig mangler glaspladen, så er jeg allerede glad for bordet! :-)

3 kommentarer:

  1. Nej hvor er det fedt - glæder mig til at se det færdigt! :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Familien som var på besøg denne weekend syntes også det var super flot, så det gør jo en ekstra glad :-)

    SvarSlet
  3. Det var så sejt det bord! Australieren burde sælge dem til os, der ikke er så handy, at vi selv kan skrue dem sammen ;)

    SvarSlet

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)