onsdag den 11. juli 2012

Sysler med fuchsiafarvet strik

Har lidt savnet at strikke - sådan sidde og nørkle med noget og se, hvad det bliver til. Om man kan lave noget brugbart af det, som bare startede med at være et garnøgle.
Indtil videre har jeg strikket to halstørklæder og et bogmærke. Nu fik jeg den idé, at en mobiltelefon-beskytter måske var det næste på listen. Jeg er ikke god til at strikke - jeg kan slå masker op, afslutte og strikke ret og vrang. Men det er vel med strikning, som det er med så meget andet - man skal starte et sted og øvelse gør mester.
Masker er blevet slået op på 2 strikkepinde og den ene pind trukket ud

Efter nogle få rækker
Sådan ser det ud pt. Garnet var noget kæresten kom hjem med sidste år som en del af en adventsgave (ja han er tilsyneladende lidt opmærksom :) det er købt i Tiger ved jeg, så alle kan være med prismæssigt.

Det færdige resultat skal jeg nok vise frem, når jeg engang får det færdigt :)

Hav en fortsat skøn aften



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)