søndag den 8. juli 2012

Lækker og nem Thaimad

Fy skamme - jeg har ikke lavet dette fra bunden! Men da min blog heller ikke handler om gourmetmad, gør det vel ikke noget. Nem søndagsmad for almindelige mennesker! :-)
Disse billeder er lånt fra SuperBest's webshop, da jeg ikke nåede at få taget et billede af vores egen flaske inden den blev smidt ud (ja ikke af mig, selvfølgelig!) og risene står heeelt ovre i skabet og jeg ligger på sofaen - dovenskab længe leve!!

Jeg har aldrig smagt dette Thai Red Cooking Sauce fra Blue Dragon før, men jeg blev faktisk ret så positivt overrasket. Jeg stegte noget kyllingekød i tern sammen med ananas inden Thai-saucen blev hældt ud over og simrede med.

Ved siden af kogte jeg nogle ris og opvarmede nogle Naanbrød



Undskyld billedkvaliteten - det ligner jo at jeg var fuld. Tsk tsk!

Det blev et rigtig godt resultat og kan anbefales hvis man trænger til en omgang nem aftensmad som har masser af smag - og hvis man kan leve med, at indholdet blev hældt ud af et glas ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)